پینه دستان

پینه دستان


عضو هیئت مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار گفت: دفترچه تأمین اجتماعی هم اکنون تنها تبدیل به یک نماد شده و فایده زیادی به حال کارگر ندارد.

احسان سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: برخی از افراد به علت سوء مدیریت خود در اداره امور اقتصادی سعی در پاک‌کردن صورت مسئله داشته و برای بهبود وضعیت اقتصادی نیروی انسانی را به طور کل نادیده می‌گیرند.

وی ادامه داد: شاهد هستیم که قراردادهای موقت به عنوان مثال 3 ماهه و علاوه بر این معوقاتی که کارگران دارند سبب شده که دیگر توانی برای ادامه دادن زندگی برای آن‌ها باقی نمانده است.

عضو هیئت مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار بیان کرد: این موضوع که وضعیت اقتصادی کنونی سبب شده که کارفرماها مشکلات زیادی داشته باشند واضح است اما نباید از حقوق و مزایای کارگران در آن کاسته شود بلکه باید دولت در این حوزه کمک‌دهنده به هر 2 قشر باشد که این وظیفه خود را انجام نمی‌دهد.

سهرابی خاطرنشان کرد: نبود امنیت شغلی، مشکلات معیشتی، ترس دائم از تعدیل و سایر مواردی از این دست سبب شده که مشکلات طبقه کارگر هر روز از روز قبل بیشتر شود.

وی با اشاره به اندک بودن حمایت‌هایی که در صندوق‌های تأمین اجتماعی از کارگران می‌شود، تأکید کرد:  هم اکنون با وجود میزان بالای هزینه‌های درمانی شاهد هستیم که دفترچه درمان بیمه تأمین اجتماعی تنها به یک نماد بدل شده که کارگر باید در کنار آن حتما هزینه‌ای برای بیمه تکمیلی نیز پرداخت کند در غیر اینصورت حتی برای بیماری‌های ساده هم باید مبالغ زیادی را صرف درمان کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 / 9 / 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com